Najpiękniejsze zaproszenia ślubne - Arte Designer

Zaproszenia ślubne, na studniówkę - teksty

ABC zaproszeń ślubnych

Z życia pracowni

Follow Me on FacebookFollow Me on Pinterest Follow Me on Google Plus

Facebook

Reklamacje i zwroty


Priorytetem działania naszej Pracowni jest nie tylko projektowanie i wykonywanie ekskluzywnych,
oryginalnych wzorów zaproszeń i pozostałej papeterii, z użyciem najwyższej jakości materiałów.
Dokładamy również wszelkich starań, aby realizowane dla Państwa zamówienia wolne były od jakichkolwiek wad lub błędów.
Aby zgodne były z wytycznymi złożonego u nas zamówienia i szczegółami druku, zatwierdzonymi przez Państwa
poprzez akceptację otrzymanych od nas projektów graficznych.

Przed wysyłką paczki każdorazowo realizacja zamówienia jest bardzo dokładnie sprawdzana.
Sprawdzamy nie tylko zgodność użytych do realizacji zlecenia materiałów z wybraną przez Państwa kolorystyką,
zgodność wykonanych nadruków personalizacyjnych z przesłanymi przez Państwa danymi, przeglądamy zaproszenia w celu eliminacji ewentualnych skaz w papierze, czy rzetelność sklejenia wszystkich elementów.
W celu wyeliminowania jakichkolwiek błędów ilościowych w zamówieniu zawsze dwie osoby przeliczają ilość
wysyłanych do Państwa zaproszeń, dodatkowych wkładek, czy kopert.
Mamy więc szczerą nadzieję, że informacje odnośnie reklamacji zamówienia nie będą Państwu potrzebne.

REKLAMACJE


Gdyby jednak z jakichś przyczyn otrzymane przez Państwa elementy papeterii nie były zgodne ze złożonym w naszej Pracowni zamówieniem mogą Państwo złożyć na adres mailowy biuro@artedesigner.pl w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówieniem pisemną ich reklamację.

Wiadomość mailową z reklamacją zamówienia należy zatytułować REKLAMACJA. W treści wiadomości reklamacyjnej prosimy o podanie swoich danych (imienia i nazwiska), numeru zamówienia (jeśli zamówienie złożone zostało poprzez sklep internetowy) oraz przyczyn reklamowania towaru.

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie w terminie maksymalnie 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania od Państwa pisma reklamacyjnego lub ewentualnych podstaw reklamacyjnych, jeśli zajdzie konieczność ich przedstawienia.

W zależności od przyczyn reklamowania towaru ustalamy z Państwem szczegóły dalszego postępowania.

W niektórych przypadkach prosimy Państwa o odesłanie na adres Pracowni reklamowanego towaru. Towar należy wówczas w całości odesłać do nas na swój koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem, jak również odesłanych do nas za pośrednictwem innego przewoźnika niż Poczta Polska. Nie przyjmujemy paczek odesłanych do nas bez wcześniejszego uzgodnienia. Odsyłany towar musi być pełny, nie może nosić żadnych śladów zniszczenia, a przesyłka musi zostać odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku nieodpowiedniego zabezpieczenia zawartości przesyłki reklamacje nie będą uwzględniane. Koszty odesłania towaru są Państwu zwracane w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Po uwzględnieniu reklamacji Pracownia dosyła Państwu brakujący towar lub wysyła nową papeterię bez wad w terminie do 14 dni roboczych od dnia uwzględnienia reklamacji. Zobowiązujemy się do możliwie jak najszybszego wykonania poprawek i ponownej wysyłki towaru na swój koszt.

Jeśli z przyczyn od nas niezależnych dosłanie brakującego towaru lub wykonanie nowego nie jest możliwe lub też jego wykonanie możliwe byłoby w zbyt długim okresie czasu, Pracownia w ciągu 14 dni, liczonych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zobowiązuje się stosownie obniżyć cenę wykonanej dla Państwa papeterii i dokonać zwrotu różnicy na podany przez Państwa nr konta bankowego lub zwrócić Państwu całość wpłaconej nam kwoty wraz z poniesionymi kosztami przesyłki.

Reklamacjom podlega wyłącznie niezgodność otrzymanego towaru ze specyfikacją zamówienia lub nadrukiem zatwierdzonym poprzez akceptację projektów np. otrzymanie zaproszeń w innym kolorze niż zamówiony, otrzymanie tylko części zaproszeń, czy nieodpowiedniego rodzaju kopert.

Reklamacjom nie podlegają błędy nadruku zatwierdzone poprzez akceptację projektów lub powstałe z winy kupującego wskutek przesłania niepoprawnych danych do nadruków personalizacyjnych (przesłanych nam list gości). Pracownia nie jest zobowiązana do oceny prawidłowości przesłanych nam do druku danych i dokonywania ewentualnych korekt. Zawsze prosimy Państwa o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności danych zawartych w projekcie przed jego akceptacją. Wyszczególniamy jakie błędy najczęściej popełniają Państwo podczas opracowywania danych do druku. Z uwagi na ograniczenia ludzkiej percepcji nie jesteśmy w stanie sprawdzić wszystkich przesyłanych nam danych, dostrzec w nich wszystkich błędów, czy obiektywnie ocenić ich poprawności.

Ze względu na znacznie odbiegające od siebie ustawienia monitorów poszczególnych użytkowników Internetu (jasność, kontrast, nasycenie itp.), reklamacjom nie podlegają odcienie materiałów użytych do wykonania papeterii (kolor papieru, wstążek, kopert) oraz kolor nadruku. Staramy się zawsze możliwie jak najdokładniej opisać użyte do wykonania papeterii materiały oraz przedstawić wzory w ich realnej kolorystyce. Dajemy Państwu również możliwość dogodnego zamówienia próbek wybranych przez siebie wzorów zaproszeń, celem zatwierdzenia ich kolorystyki.

Ze względu na częste otrzymywanie nowych partii materiałów w nieznacznie odbiegających od siebie odcieniach oraz drobnych zmianach koloru nadruku po aktualizacji oprogramowania maszyny drukującej – reklamacjom nie podlegają drobne zmiany w odcieniach materiałów i nadruku podczas składania zamówienia po zakupie próbki lub dodruku wcześniej wykonywanej już papeterii. Zdarza się, że ostatecznego zakupu zaproszeń dokonują Państwo w kilka miesięcy, a nawet rok po zakupie próbki. Dodruk również wykonywany jest w odległym czasie po otrzymaniu pierwszej partii zamówienia. Niestety nie mamy wpływu na drobne różnice odcieni materiałów pochodzących od różnych dostaw producentów, czy zmian w oprogramowaniu sprzętu.

Zgodnie z Regulaminem zakupów naszej Pracowni reklamacjom nie podlega również uszkodzenie przesyłki z zamówieniem podczas transportu. Dokładamy wszelkich starań do odpowiedniego oznaczenia i zabezpieczenia paczek, wysyłamy je rzetelną, renomowaną firmą kurierską, nie wysyłamy przesyłek w piątek lub przed długimi weekendami, aby ograniczyć ryzyko ich uszkodzenia lub zagubienia, związane z długim pobytem paczek na magazynie przewoźnika – nie mamy jednak wpływu na to co dzieje się z paczką po opuszczeniu naszej Pracowni (upuszczenie przez kuriera, postawienie na paczce innej dużo cięższej paczki, zgniecenia paczki w samochodzie kuriera, zalanie podczas transportu zawartością innej paczki itp.). Dokładny sposób postępowania w przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu określony jest w pkt. 7 działu „Dostawa” naszego Regulaminu zakupów.

ZWROTY


Zwrotów nie przyjmujemy. Wszystkie wzory zaproszeń ślubnych, zaproszeń na studniówkę oraz pozostałej papeterii okazjonalnej i usług drukarskich, prezentowane w naszym sklepie internetowym wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta, z nadrukiem indywidualnych przesłanych przez Klienta danych lub wg wybranej przez niego opcji specyfikacji. Zgodnie z pkt. 1 i 3 art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) nie podlegają więc zwrotowi.

Prawo do odstąpienia od umowy, czyli zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia jego odebrania przysługuje Klientowi wyłącznie w przypadku zakupu papeterii gotowej tj. niewykonywanej na indywidualne zlecenie i niespersonalizowanej tj. bez nadruku żadnych indywidualnych danych. Takiej papeterii jednak nasza Pracownia nie wykonuje.

Prosimy więc o przemyślane zakupy, dokładne zliczenie ilości potrzebnej papeterii, oraz szczegółowe zapoznanie się ze specyfikacją produktu. Przed dokonaniem zakupów mogą Państwo zamówić próbki wybranych przez siebie wzorów zaproszeń i w ten sposób zapoznać się ze specyfiką naszych produktów. W tym celu zapraszamy do działu informacyjnego Serwis próbkowy.


Wszystkie wzory papeterii, teksty oraz zdjęcia prezentowane na stronie artedesigner.pl są własnością Pracowni Arte Designer.
Ich kopiowanie i wykorzystywanie bez zgody Właściciela jest zabronione.

Sklep internetowy Shoper.pl