Najpiękniejsze zaproszenia ślubne - Arte Designer

Zaproszenia ślubne, na studniówkę - teksty

ABC zaproszeń ślubnych

Z życia pracowni

Follow Me on FacebookFollow Me on Pinterest Follow Me on Google Plus

Facebook

Regulamin zakupów


Złożenie zamówienia w naszej Pracowni równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu.


INFORMACJE OGÓLNE


1. Niniejszy regulamin zakupów określa zasady zamawiania zaproszeń oraz innych elementów papeterii przedstawionych na stronie www.artedesigner.pl.

2. Pracownia zajmuje się wyłącznie sprzedażą wysyłkową. Nie prowadzimy punktu sprzedaży bezpośredniej, jak również punktu osobistego odbioru zamówień.

3. Wszystkie szczegóły zamówień ustalamy z Państwem za pośrednictwem poczty e-mail. Jest to jedyna możliwa droga przesłania szczegółowej specyfikacji zamówienia, adresu wysyłki, opracowanych przez Państwa tekstów i danych, list do personalizacji, a przede wszystkim ustalenia z Państwem dokładnych szczegółów druku i pisemnego zatwierdzenia, czyli akceptacji wykonanych przez nas projektów.

4. Na Państwa wiadomości odpisujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. W soboty, niedziele i święta Pracownia jest nieczynna.

5. Oferowane przez nas produkty wykonywane są w dużej mierze ręcznie. Przykładamy szczególną wagę do wykonania ich z możliwie najwyższą starannością, poszczególne elementy zamówienia z uwagi na ręczny charakter ich wykonania, mogą jednak nieznacznie odbiegać od siebie.

6. Oferowane przez nas produkty drukowane są w technologii druku laserowego.

7. Ceny produktów na naszej stronie internetowej są podane w złotych polskich i są cenami brutto.

8. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen oraz wycofania produktów z oferty. W dniu zakupu obowiązuje cena produktu podana w naszym sklepie internetowym.

9. Wszystkie produkty przedstawione na naszej stronie internetowej wykonywane są na indywidualne zlecenie.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


1. Zamówienia w naszej Pracowni można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

2. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie drogą mailową na adres info@artedesigner.pl
.

3. Nie przyjmujemy zamówień za pośrednictwem komunikatora Live Chat.


MINIMALNE ILOŚCI ZAMÓWIEŃ


1. W naszej Pracowni obowiązują minimalne ilości zamówień.

2. W zależności od rodzaju papeterii lub usługi minimalne ilości zamówienia wynoszą odpowiednio:

- zaproszenia/zawiadomienia, karty R.S.V.P., karty Save the Date, wkładki do zaproszeń, podziękowania w formie kart i pudełeczek, magnesy oraz winietki: 30 sztuk
- karty menu rozkładane: 10 sztuk, karty menu pojedyncze (okrągłe oraz w formacie DL tj. 9,9 x 21 cm): 30 sztuk
- zawieszki na alkohol: 3 komplet (10 sztuk)
- naklejki na ciasto weselne: 1 komplety (30 sztuk)
- numery stołów: 6 sztuk

3. Plany stołów, pamiątkowe księgi gości oraz ozdoby kącika słodkości sprzedawane są pojedynczo. Znaczki ślubne z kompletach zgodnie z ilością przedstawioną w opisie produktu.

4. Nie realizujemy zamówień na mniejsze ilości produktów.

PŁATNOŚĆ


1. Z uwagi na indywidualny charakter druku każdego zamówienia, jedyną możliwą formą płatności za zakupione u nas produkty jest przedpłata całości kwoty wartości zamówienia, powiększonej o koszty przesyłki. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem, ani nie realizujemy zamówień na podstawie zaliczki.

2. Płatności należy dokonać w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia.

3. W przypadku przelewów z banków zagranicznych, koszty transferu przelewu przez bank pośredniczący na nasze konto
– pokrywa Kupujący. Dodatkową opłatę należy uwzględnić w kwocie przelewu lub zaznaczyć siebie jako Płatnika kosztów transferu.

4. Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zamówienia usuwane są z naszej bazy danych.

TERMINY REALIZACJI


1. Termin realizacji uzależniony jest od ilości aktualnie złożonych w naszej Pracowni zamówień, ilości zamówionych produktów, oraz stopnia skomplikowania ich wykonania i wynosi maksymalnie do 21 dni roboczych. Średni czas realizacji zamówień w naszej Pracowni to ok. 7-10 dni roboczych.

2. Termin realizacji zamówień liczony jest od dnia otrzymania od Państwa akceptacji wykonanych przez nas projektów graficznych.


3. Do terminu realizacji nie wlicza się czasu wykonania projektów (1-3 dni robocze, 1-4 dni robocze w przypadku projektów planów stołów, liczone od dnia otrzymania od Państwa wszystkich danych i zaksięgowania płatności za zamówienie) oraz czasu trwania przesyłki.

PRZESYŁANIE DANYCH DO DRUKU


1. Po dokonaniu zakupu należy na adres info@artedesigner.pl przesłać dane niezbędne nam do realizacji Państwa zamówienia.

2. Informacje o tym w jaki sposób prawidłowo opracować teksty, zdjęcia oraz listy do personalizacji znajdą Państwo w lewym menu informacyjnym naszej witryny lub bezpośrednio w opisie danego produktu.

3. Niepoprawnie opracowane dane odsyłamy do poprawki.

4. Pracownia nie jest zobowiązana do wykonania korekt w przesłanym nam danych (usuwania ręcznie wstawionej numeracji, usuwania dodatkowych spacji, korekt polskich znaków, poprawiania błędów stylistycznych, błędów w odmianie nazwisk itp.).

5. Pracowania nie ponosi odpowiedzialności za błędy w przesłanych nam danych, przekazane do druku.

PROJEKTY GRAFICZNE


1. Projekty graficzne zamówionych przez Państwa elementów papeterii - do akceptacji - wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wszystkich danych niezbędnych nam do wykonania projektów lub zaksięgowania płatności za zamówienie (w zależności od tego co nastąpiło jako ostatnie). W przypadku projektów planów stołów termin ten wynosi maksymalnie do 4 dni roboczych.

2. Nie wykonujemy projektów graficznych „na próbę”, przed otrzymaniem płatności za zamówienie.

3. Na życzenie mogą Państwo zamówić w naszej Pracowni wyłącznie usługę wykonania projektów zaproszeń wg określonego wzoru, z Państwa indywidualnymi danymi. W takim wypadku projekty są jednak płatne. W razie zdecydowania się na realizację papeterii wg wcześniej zamówionych projektów, koszty wykonania projektów nie są odliczane od kosztów zamówienia.

4. Nie wysyłamy projektów graficznych do produktów bez indywidualnego nadruku oraz w przypadku personalizowanych winietek bez dodatkowych informacji typu monogramy Pary Młodej.

5. Projekty wykonywane są na podstawie przesłanych przez Państwa danych, wg układu oraz czcionek przedstawionych w ofercie produktu. Jeśli życzą sobie Państwo jakichkolwiek zmian np. zmiany czcionki, należ nas o tym fakcie poinformować jeszcze przed złożeniem zamówienia.

6. W cenę projektów wliczone są drobne zmiany oraz korekty układu tekstu. Całkowita zmiana danych po przesłaniu nam już swoich preferencji, wiąże się z poniesieniem kosztów wykonania nowych projektów. Aktualnie obowiązujący cennik wykonywania projektów dostępny jest w dziale „Dodatkowe opcje druku”.

7. Projekty wysyłamy w plikach formatu PDF, do otworzenia których niezbędny jest darmowy program Adobe Reader.

8. Przed akceptacją projektów należy bardzo dokładnie sprawdzić ich poprawność (zgodność wzoru z zamówieniem, poprawność tekstów, wszystkie wielkie litery, dodatkowe spacje, przecinki, kropki, znaki typu „ą”, „ę” itp.).

9. Ewentualne zmiany, jakie chcieliby Państwo wprowadzić w projektach, należy przesłać nam drogą mailową z dokładnym wypunktowaniem zmian w treści wiadomości. Nie przyjmujemy danych do korekt w formie nowych plików ze zmianami, bez zaznaczenia jakie zmiany mają Państwo konkretnie na myśli.

10. Ponownego sprawdzenia i pisemnej akceptacji wymagamy od Państwa nawet przy wprowadzaniu drobnych zmian. Bez akceptacji projektów nie przekazujemy zamówień do druku.

11. Akceptacje projektów przyjmujemy wyłącznie drogą mailową. Akceptacji projektów należy dokonać wysyłając do nas wiadomość o treści „Akceptuję projekt/y”.

12. Po akceptacji projektów nie ma już możliwości wprowadzenia żadnych zmian w tekście. Nie przyjmujemy również reklamacji odnośnie ewentualnych błędów w druku.

13. Wysyłane Państwu projekty graficzne służą wyłącznie do zapoznania się z układem graficznym i potwierdzenia poprawności danych przekazywanych do druku. Projekty nie odzwierciedlają rzeczywistych kolorów papierów. Realne kolory papierów przedstawione są na zdjęciach oferty poszczególnych produktów. Nie ma możliwości idealnego odwzorowania kolorystyki perłowych, metalizowanych papierów, zmieniających kolor w zależności od kąta padania światła, czy też rzeczywistej faktury papierów tłoczonych.

DOSTAWA


1. Wszystkie zamówienia złożone w naszej Pracowni, z opcją przesyłki krajowej, doręczane są Państwu za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

2. Nie wysyłamy paczek Pocztą Polską. Wyjątek stanowią zamówienia na próbki zaproszeń, wysyłane listem poleconym priorytetowym oraz indywidualnie uzgadniane przesyłki zamówień zagranicznych.

3. Koszt dostawy kurierskiej nie jest zależny od ilości zamawianych produktów i wynosi 25,00 zł. Wyjątkiem są koszty przesyłki planu stołów zamawianego jednocześnie z innymi elementami papeterii. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów przesyłki w wysokości 60,00 zł. Plan stołów z uwagi na swoje gabaryty może zostać wysłany jedynie jako oddzielna paczka wielkogabarytowa. Sam koszt wysyłki planu stołów wynosi 35,00 zł.

4. Wszystkie przesyłki kurierskie ubezpieczane są na realną wartości zamówienia, powiększoną o koszty przesyłki.

5. Pracownia dokłada wszelkich starań do rzetelnego zabezpieczenia zawartości paczek przed uszkodzeniem, nie ponosi jednak odpowiedzialności za prawidłowość wykonania usługi transportu przez firmę przewozową.

6. Koszty ewentualnego uszkodzenia lub zagubienia paczki po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku reklamacyjnego ponosi firma kurierska.

7. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu warunkiem ubiegania się o zwrot kosztów zawartości paczki jest zastosowanie się do poniższych wskazówek. Nie wypełnienie któregoś z obowiązków skutkować będzie niemożnością wszczęcia procedury reklamacyjnej.

- Odbiorca ma obowiązek przed obiorem paczki od kuriera sprawdzić stan przesyłki.

- W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki, należy bezwzględnie sprawdzić jej zawartość przy kurierze, a w razie stwierdzenia uszkodzenia zawartości spisać z kurierem odpowiedni protokół szkody, w którym należy zaznaczyć prawidłowe zabezpieczenie przesyłki (oznakowanie przesyłki „Uwaga szkło” za pomocą taśmy z kielichem, opakowanie w sztywny karton, dodatkowy karton wewnętrzny, zabezpieczenie folią bąbelkową i wypełnieniem). Po odebraniu przesyłki i spisaniu protokołu szkody, należy niezwłocznie powiadomić nas o tym fakcie, a następnie jak najszybciej przesłać listem poleconym priorytetowym Poczty Polskiej na adres Pracowni oryginał spisanego protokołu szkody.

- W przypadku całkowitego zniszczenia paczki Odbiorca może odmówić odbioru paczki z uwzględnieniem powodu nieodebrania przesyłki, a następnie niezwłocznie nas o tym fakcie powiadomić. Protokół szkody zostanie spisany w siedzibie naszej firmy i wraz z odpowiednimi dokumentami przekazany do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

- W obu powyższych przypadkach w imieniu Odbiorcy paczki rozpoczniemy procedurę reklamacyjną. Przewoźnik ma 30 dni na jej rozpatrzenie. O wyniku postępowania reklamacyjnego niezwłocznie Państwa poinformujemy.

- W przypadku niedostarczenia paczki przez kuriera w ciągu 3 dni roboczych od daty jej nadania, należy niezwłocznie nas o tym fakcie powiadomić. Rozpoczniemy procedurę poszukiwania paczki i egzekwowania ewentualnych roszczeń tytułem zagubienia przesyłki.

8. Nie odpowiadamy za czas doręczenia przesyłek.

REZYGNACJE


1. Rezygnacja ze złożonego w naszej Pracowni zamówienia bez poniesienia żadnych kosztów finansowych, możliwa jest wyłącznie w przypadku nie dokonania jeszcze formalności płatniczych oraz nie przesłania nam danych do druku.

2. Jeśli rezygnacja nastąpi już po przesłaniu danych do druku oraz dokonaniu wpłaty za zamówienie, zwracana Państwu kwota pomniejszana jest o koszty wykonania projektów, zgodnie ze specyfikacją ilościową przedstawioną w Państwa zamówieniu oraz aktualnie obowiązującym u nas cennikiem usług.

3. W przypadku otrzymania od nas wykonanych projektów graficznych zamówionej papeterii lub przekazania do druku danych niewymagających uzyskania od Państwa akceptacji projektów (np. winietek, niepersonalizowanych podziękowań dla gości itp.), nie przyjmujemy już rezygnacji. W takim wypadku możliwe jest jedynie odstąpienie od dalszej realizacji zamówienia.

4. Rezygnacja nie jest możliwa na żadnym etapie realizacji zamówienia w przypadku zamawiania produktów spoza naszej standardowej oferty.

REKLAMACJE


1. Pracownia ma obowiązek wykonania i dostarczenia zamówienia pozbawionego wad.

2. Klient po odebraniu przesyłki z zamówieniem zobowiązany jest do niezwłocznego sprawdzenia poprawności jej zawartości.

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru ze specyfikacją zamówienia należy w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki złożyć pisemną reklamację na adres biuro@artedesigner.pl, podając szczegółowy powód reklamowania towaru.

4. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru ze specyfikacją zamówienia.

5. Reklamacjom nie podlegają błędy w druku przekazane do realizacji po zaakceptowaniu projektów oraz błędy w nadrukach personalizacyjnych skopiowane z przesłanych nam list. Pracownia nie jest zobowiązana do oceny poprawności przesłanych nam danych oraz wykonania korekty ewentualnych błędów.

6. Z uwagi na różne ustawienia monitorów poszczególnych użytkowników Internetu, znacząco odbiegające od siebie, reklamacjom nie podlegają również odcienie materiałów (papieru, wstążek) użytych do wykonania papeterii oraz kolor nadruku. Prosimy o zwracanie uwagi na opisy produktów lub dokonanie zakupu wzorów próbnych.

7. Z uwagi na wykonywanie zamówień na materiałach pochodzących z różnych dostaw oraz konieczności aktualizacji oprogramowania maszyny drukującej podczas wykonywania niezbędnych napraw, reklamacjom nie podlegają również drobne zmiany odcieni materiałów oraz kolorów nadruku w przypadku składania zamówień na podstawie zakupu próbki oraz w przypadku dodruku wcześniej wykonywanej już papeterii.

8. Reklamacjom nie podlega uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu. Dokładny sposób postępowania w przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu określony jest w pkt. 7 działu „Dostawa” naszego Regulaminu zakupów.

8. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji lub ewentualnych podstaw reklamacyjnych jeżeli zajdzie potrzeba ich przedstawienia.

9. W zależności od przyczyny reklamacji ustalana jest szczegółowa procedura dalszego postępowania.

10. W niektórych przypadkach prosimy Państwa o odesłanie do nas reklamowanego towaru. W takim wypadku produkty należy przesłać do nas listem poleconym lub paczką pocztową Poczty Polskiej na swój koszt. Pracownia nie przyjmuje paczek wysłanych do nas za pobraniem, przesłanych w inny sposób niż za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz przesłanych do nas bez wcześniejszego uzgodnienia. Koszty przesyłki zwrotnej są Państwu zwracane. Zawartość paczki musi być dokładnie zabezpieczona przed uszkodzeniem. W przypadku nieodpowiedniego zabezpieczenia zawartości przesyłki reklamacje nie będą uwzględniane.

11. Po uwzględnieniu reklamacji Pracownia dosyła brakujące elementy lub wysyła ponownie zamówienie bez wad na swój koszt w terminie do 14 dni roboczych, licząc od dnia uwzględnienia reklamacji. Zobowiązujemy się do możliwie jak najszybszego ponownego wykonania zlecenia.

12. Jeśli z przyczyn od nas niezależnych dosłanie brakującego towaru lub wykonanie nowego nie jest możliwe lub też jego wykonanie możliwe byłby w zbyt długim okresie czasu, Pracownia w ciągu 14 dni, liczonych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zobowiązuje się stosownie obniżyć cenę wykonanej dla Państwa papeterii i dokonać zwrotu różnicy na podany przez Państwa nr konta bankowego lub zwrócić Państwu całość wpłaconej nam kwoty wraz z poniesionymi kosztami przesyłki.

ZWROTY


1. Zwrotów nie przyjmujemy. Wszystkie wzory zaproszeń ślubnych, zaproszeń na studniówkę oraz pozostałej papeterii okazjonalnej i usług drukarskich, prezentowane w naszym sklepie internetowym wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta, z nadrukiem indywidualnych przesłanych przez Klienta danych lub wg wybranej przez niego opcji specyfikacji. Zgodnie z pkt. 1 i 3 art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) nie podlegają więc zwrotowi.

DODRUK


1. Dodruk zamawianych wcześniej w naszej Pracowni elementów papeterii, możliwy jest wyłącznie w przypadku zachowania zasady minimalnej ilości zamówienia, przewidzianej dla danego typu produktów lub bez zachowania zasady minimalnej ilości zamówienia w przypadku poniesienia dodatkowych kosztów, związanych z dodrukiem ilości poniżej minimalnej. Aktualnie obowiązujący cennik dodruku znajdą Państwo w dziale „Dodatkowe opcje druku”.

2. W przypadku dodruku papeterii w późniejszym terminie muszą Państwo liczyć się z niezależnym od nas użyciem do realizacji zlecenia materiałów odbiegających od materiałów użytych w pierwotnym zamówieniu. W związku z pochodzeniem materiałów z różnych dostaw odbiegać mogą od siebie np. odcienie papieru, czy wstążek, a w razie awarii lub zmiany ustawień sprzętu również kolor nadruku.

SERWIS PRÓBKOWY


1. Serwis próbkowy obejmuje wyłącznie wzory zaproszeń. Nie wysyłamy próbek innych elementów papeterii. Pozostałe elementy z kolekcji wykonywane są z użyciem dokładnie takich samych materiałów jak zaproszenia, w tej samej technologii druku.

2. Wysyłamy maksymalnie do 7 sztuk zaproszeń próbnych.

3. Do 3 sztuk próbek wysyłamy listem poleconym priorytetowym lub przesyłką kurierską. Zamówienia na wzory próbne w ilości powyżej 3 sztuk wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

4. Wysyłka zamówień na wzory próbne z opcją przesyłki listem poleconym odbywa się raz w tygodniu (w czwartek lub piątek). Wysyłka zamówień na wzory próbne z opcją przesyłki kurierskiej odbywa się 3-4 razy w tygodniu.

5. Zaproszenia próbne wysyłamy z przykładowym, losowo wybranym tekstem. Wybierają Państwo tylko wzór zaproszenia.

6. Koszt zaproszenia próbnego to suma ceny wybranego wzoru podana w specyfikacji produktu oraz kosztów wybranej formy przesyłki.

7. Koszt przesyłki próbek listem poleconym priorytetowym Poczty Polskiej wynosi 8,00 zł. Koszt przesyłki próbek listem kurierskim UPS wynosi 20,00 zł

8. W przypadku zdecydowania się na zakup papeterii w naszej Pracowni, wcześniej poniesione koszty zakupu i przesyłki wzorów próbnych nie podlegają zwrotowi.

INNE


1. W szczególnych przypadkach, Pracownia może odmówić realizacji złożonego u nas zamówienia.

2. W przypadku nieodebrania paczki przez Klienta, paczka wraca do Pracowni na nasz koszt. Koszt zwrotnej przesyłki kurierskiej nie jest objęty Umową pomiędzy naszą Pracownią a przewoźnikiem. W takim przypadku obowiązuje nas standardowy, detaliczny cennik przewoźnika. Ponowna wysyłka zamówienia nastąpić może wyłącznie po poniesieniu przez Klienta sumy kosztów przesyłki zwrotnej do Pracowni oraz kosztów ponownej przesyłki na adres Zamawiającego. Te same zasady obowiązują przy nieodebraniu przesyłki nadanej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

2. Pracownia zastrzega sobie prawo do opublikowania efektów realizacji złożonych w Pracowni zamówień w swoim portfolio (na stronie internetowej www.artedesigner.pl, blogu pracowni lub stronie promocyjnej Facebook).


PRAWA AUTORSKIE


Wszystkie wzory papeterii, teksty oraz zdjęcia prezentowane na naszej stronie internetowej, z uwzględnieniem podstron „ABC zaproszeń”, „Blog”, oraz „Z życia Pracowni” są własnością pracownii Arte Designer i zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 objęte są prawami autorskimi. Ich kopiowanie i wykorzystywanie bez zgody autora jest surowo zabronione.


Wszystkie wzory papeterii, teksty oraz zdjęcia prezentowane na stronie artedesigner.pl są własnością Pracowni Arte Designer.
Ich kopiowanie i wykorzystywanie bez zgody Właściciela jest zabronione.

Sklep internetowy Shoper.pl